דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת קפה אוטומטית 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2715 פעמים ]

מהמכונה הידנית ועד למכונת קפה אוטומטית

מכונות הקפה שתמצאו כיום על כל מדף, אינה דומה כלל לאבותיה הקדומים, אשר החלו את דרכם אל הכנת קפה ממוכנת אי שם באיטליה של תחילת המאה העשרים. כיום ישנה מכונת קפה אוטומטית - מכשיר נפוץ מאוד, שמצא את דרכו אל כל בית קפה, מסעדה או מטבח ביתי של מי שרוצה ליהנות מקפה איכותי.

מה קדם למכונת קפה אוטומטית?

קיימים מספר סוגים של מכונות קפה אשר התפתחו במרוצת השנים. מכונת קפה ידנית, מכונת קפה אוטומטית ומכונת קפה חצי אוטומטית. הידנית היא המכונה הראשונה והוותיקה מכולן. כיום היא נחשבת למסורבלת מאוד, המקשה מאוד על חייו של הבריסטה (מעין ברמן מומחה להכנת קפה). זוהי מכונה שמצריכה מקצועיות גדולה והפעלת כח פיזי לא מבוטל.

הבאה התור היא כמובן מכונת הקפה החצי אוטומטית. השימוש במכונה זו מצריך מילוי מים וטחינת פולי קפה מוקדמת, אם במטחנה נפרדת או על ידי שימוש בקפה טחון מראש המגיע בצורה של פודים מיוחדים או קפסולות ייעודיות. כאשר ביצענו את הדברים הללו, כל שעלינו לעשות הוא ללחוץ על הכפתור הנכון והמכונה תעשה את היתר בעצמה.

אז מהי מכונת קפה אוטומטית?

מכונת קפה אוטומטית היא מכונת הקפה הנמכרת ביותר. מכונות קפה אוטומטיות יודעות בעצם לעשות עבורנו את הכל. הן טוחנות את הקפה, דוחסות וחולטות אותו, לגמרי בעצמן ובלחיצת כפתור אחת. במרבית המקרים, הן אפילו יודעות להגיד לנו כאשר צריך למלא אותן מחדש. מה שאנחנו צריכים לעשות הוא רק לוודא שמיכל המים מלא לפני שנפעיל אותן.

המצאתן של מכונות אספרסו מקצועיות ואוטומטיות הכניסה קפה ברמה איכותית ביותר לתוך המטבחים הביתיים שלנו. עם כל הכבוד, רוב האוכלוסייה המוחלט אינו עובד בתור בריסטה למחייתו ולכן אינו מקצועי במלאכת הכנת הקפה. על הפער הזה יודעות המכונות האוטומטיות לגשר בצורה מוצלחת ביותר, מכיוון שהן משאירות פתח קטן מאוד לטעויות.

מכונת קפה סופר אוטומטית

אך נראה שבעתיד ממש לא יצטרכו אותנו בשביל קפה טוב. כיום קיימת כבר מכונת קפה סופר אוטומטית, מכונת קפה המיועדת לאוהבי הקפה ההפוך שבינינו. המכונה יודעת לבצע את כל שלבי הכנת הקפה כולל הקצפת החלב ומזיגתו לקפה בצורה הנכונה, בלי להזדקק להתערבותנו. כל שעלינו לעשות הוא ללחוץ על כפתור והקפה יוצא מהביל ומוכן.

מכונת קפה אוטומטית או חצי אוטומטית?

למרות כל זאת, ישנם אנשים רבים אשר בכל זאת מעדיפים את השימוש במכונת קפה חצי אוטומטית. מדובר בדרך כלל באנשים שנהנים מאוד מעצם הכנת הקפה ויודעים להבחין בדקויות ובארומה המיוחדת של כל ספל קפה. אנשים אלו יאהבו בדרך כלל לקבל את הקפה שלהם בדיוק בצורה הנכונה. מכונת קפה אוטומטית לא מסוגלת לענות על הצורך הזה.

מכונת קפה אוטומטית - שילוב בין נוחות ואיכות

אין ספק, הכנת הקפה עברה דרך ארוכה מאז ימיה הראשונים של המכונה הידנית המסורבלת ועד למצב הנוכחי, בו יש מכונות קפה אוטומטיות כמעט בכל מקום. אין ספק כי הסיבה לנפוצות התופעה היא הנוחות המדהימה שמעניקה לנו מכונת קפה אוטומטית, יחד עם הכנת כוס קפה איכותי וטעים

המאמר בחסות Coffee Time - חנות הקפה שלך באינטרנט, מציעים מגוון מכונות קפה למכירה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב